За 10 місяців 2024 року до контактного центру надійшло більше 1,5 тис. звернень від осіб з інвалідністю.
Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.
За результатами роботи протягом десяти місяців 2024 року на гарячі лінії надійшло близько 9 тисяч дзвінків, опрацьовано майже 12 тис. звернень. Практично кожний п’ятий надходив від т.з. вразливих категорій населення: пенсіонерів, багатодітних родин, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю тощо.
Саме цим громадянам приділено максимальну увагу до порушених ними життєвих проблем. І особливо це стосується осіб з інвалідністю. З урахуванням усіх джерел, з яких фахівці центру отримують звернення, а це: урядова гаряча лінія, контакт-центр МОЗ України, власні телефонні лінії, кількість заяв від зазначеної категорії становить за 10 місяців 2024 року більше 1,5 тис. або кожне восьме звернення.
Якщо брати розподіл за рівнем функціональної обмеженості, то близько 18 відсотків або більше 250 осіб – І групи, більше 50 відсотків або майже 700 осіб – ІІ групи, близько 30 відсотків або майже 450 осіб – ІІІ групи.
Враховуючи специфіку життєвих потреб осіб з інвалідністю, можна з упевненістю стверджувати, що більше 80 відсотків порушених ними питань, насамперед, стосуються соціальної підтримки та обслуговування, виплати державних грошових допомог, забезпечення засобами реабілітації, медичного обслуговування, гуманітарної та матеріальної допомоги від громад та інших органів влади.
Лідерами за кількістю звернень стали Полтавський район, Полтавська, Кременчуцька, Лубенська, Миргородська громади.
Близько 95 відсотків раніше отриманих заяв та скарг було опрацьовано спільно з органами влади та місцевими громадами. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення – вирішено позитивно.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Всі лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot